План самоосвітньої
роботи вчителя
на 2016-2017 навчальний рік
ПІБ вчителя Боярко Валентина
Василівна
Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток
мовленнєвої компетенції учнів засобами сучасних технологій на уроках
української мови та літератури
Мета: Створення
оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності; створення
атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня; розвиток соціальної, громадянської та комунікативної
компетентності дитини.
Завдання: Збагачення і розвиток творчого потенціалу, підвищення
професійної майстерності вчителя; активне впровадження інноваційних форм
методичної роботи, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки
|
Напрямки самоосвіти
|
Зміст діяльності
|
Термін виконан ня
|
Відмітки про виконання
|
|
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
робота з документами, що регулюють
навчально-виховний процес
|
Опрацювати та вивчити
нормативно-правові документи:
|
||
|
А) Державний стандарт
базової і повної загальної середньої освіти. Загальна частина (постанова
Кабінету Міністрів України від 23.11. 2011 року №1392);
|
серпень
|
||
|
Б) Методичні
рекомендації щодо вивчення української мови у 7-9 та 10-11-х класах
загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 н. р.; (Лист МОН від 17.08.2016 року 1/9-437)
|
серпень
|
||
|
Навчальна програма для 5-9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства
від 29.05.2015 № 585);
|
серпень
|
||
|
Програми
10-11 класів, затвердженими наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021; рівень стандарту за змінами,
затвердженими наказом Міністерства
від 14.07.2016 № 826.
|
серпень
|
||
|
Наказ МОН №496 від 3.06.2008р. «Про затвердження інструкції з
ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних
закладів»
|
серпень
|
||
|
|
З) «Про затвердження
правил використання комп’ютерних програм у навчальних закладах» (Наказ МОН
України від 02. 12. 2004 року №903);
|
серпень
|
|
|
|
И)
«Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і
спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт
та конкурси фахової майстерності» (Наказ №305 від 18.08. 1998 року,
зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24.09.1998 року № 598 /3038);
|
серпень
|
|
|
|
І)
Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості
(Наказ МОН України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного
комітету України у справах сім’ї та молоді від 29.08. 2003 року №585 (529)
975);
|
серпень
|
|
|
|
Й) Про затвердження
Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 30.12.2014р. № 1547 )
|
серпень
|
|
|
|
Нормативні документи
із ЗНО :
|
|
|
|
|
А) Деякі питання проведення в 2017
році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на
основі повної загальної середньої освіти (Наказ МОН від 27.07.2016 № 889)
|
серпень
|
|
|
|
Б) Порядок проведення
зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році;
|
січень
|
|
|
|
В) Положення про апеляційну
комісію Українського центру оцінювання якості освіти;
|
січень
|
|
|
|
Опрацювати збірники підготовки до ЗНО:
А) Авраменко О.М., Блажко М.Б. Українська мова та література: Довідник.
Завдання в тестовій формі. І частина. ЗНО 2016. – К.: Грамота, 2016.
|
січень
|
|
|
|
Б) Авраменко
О.М. Українська мова та література: Збірник завдань у тестовій формі. ІІ
частина. ЗНО 2016. – К.: Грамота, 2016.
|
січень
|
|
|
|
В)
Авраменко О.М., Дідух Т.І., Чукіна В.Ф. Українська мова та література. Власні
висловлення: рекомендації, критерії, зразки. – К.: Грамота, 2016.
|
|
|
|
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
|
Опрацювати нову
методичну літературу з проблеми, над якою працюю.
|
протягом року
|
|
|
|
Брати участь у:
|
|
|
|
|
А) роботі шкільного
проблемного семінару з впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського;
|
протягом року
|
|
|
|
Б) засіданнях
шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу
предметів;
|
протягом року
|
|
|
|
В) відвідуванні уроків
у вчителів гуманітарного циклу предметів;
|
протягом року
|
|
|
|
Г) роботі районних
семінарів учителів української мови та літератури;
|
протягом року
|
|
|
ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА
|
Передплатити
періодичні фахові видання: газету «Освітянське слово», газету «Зоря»,
журнал-комплект «Дивослово + «Бібліотечка «Дивослова».
|
вересень
травень
|
|
|
ВИВЧЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ППД
|
Вивчати
досвід роботи вчителів-методистів української мови та літератури СЗШ №19
міста Кіровограда Жарської Л.М. та СЗШ №32 Котляренко Н.М. та
вчителя-методиста російської мови та світової літератури СЗШ №26 Гузь О.О.
|
протягом року
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ
|
Вивчати
наукову, методичну, педагогічну літературу, знайомитися з періодичними виданнями
щодо викладання української мови та літератури.
Опрацювати наукову працю к.п.н. Миколаївського
державного педінституту В.І.Шуляра «Компетентнісний підхід у діяльності
вчителя літератури та учня-читача»
Вивчати методичну, педагогічну літературу та періодичні
видання щодо викладання української мови та літератури:
1.О.Закревська «Використання мультимедійних технологій
на уроках української словесності»;
2.Голуб Н. Сучасний урок української мови в
умовах компетентнісного навчання / Н. Голуб //Українська мова і література в
школах України. – 2014. – № 7-8.– С. 69-71.
3. Глазова О. Робота над портретним нарисом у 7
класі / О. Глазова //Методичні діалоги. – 2015. – №3. – С. 20-23.
4. Завдання для підготовки учнів та студентів до
участі в мовно-літературних конкурсах, олімпіадах / уклад.: В.М. Нудний, Г.В.
Мінич, І.А. Маранська. – Кіровоград, 2013. – 92 с.
|
протягом року
|
|
|
|
Опрацювати статті
журналу «Дивослово»:
Корицька Г. Блог-технології у процесі навчання
української мови / Г. Корицька // Дивослово. – 2015. – № 1. – С. 2-9.
Передрій Г. Про
цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови. – ж. «Дивослово»,
№1, 2005.
|
протягом року
|
|
|
|
Л. Телішевська. «Фанфіки: форми і методи». – ж. «Дивослово», №7-8, 2013.
|
протягом року
|
|
|
|
І. Павлів. «Новий вид учнівської творчості». – ж. «Дивослово», №7-8,
2013.
|
протягом року
|
|
|
|
О. Криворотенко. «Створюємо фанфік за оповіданням Євгена Гуцала «Сім’я
дикої качки». – ж. «Дивослово», №7-8, 2013.
Т. Гнаткович. «Профілізація вивчення
української мови». – ж. «Дивослово», №2, 2009.
|
протягом року
|
|
|
|
А. Мех. «Формування літературних компетенцій за допомогою інформаційних
технологій та інтернет-ресурсів». – ж. «Дивослово», №6, 2009.
|
протягом року
|
|
|
|
Н. Бондаренко, Н. Скрипець. «Диктант як ефективний прийом навчання
правопису». – ж-л «Дивослово», №2, 2014.
|
протягом року
|
|
|
|
Л. Варзацька. «Загальнонавчальні вміння в системі компетентнісної мовної освіти». – ж-л «Дивослово», №4, 2014.
|
протягом року
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАГАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
|
Перегляд вистав Кіровоградського
академічного обласного українського музично-драматичного театру імені
М.Л.Кропивницького.
Побувати на
Всеукраїнському театральному святі «Вересневі самоцвіти»
|
протягом року
25.09
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар